ახალი ამბები

ბათუმის რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალი 4 სექტემბრამდე მიიღებს ნამუშევრებს

1 სექტემბერი, 2015 • 1147
ბათუმის რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალი 4 სექტემბრამდე მიიღებს ნამუშევრებს

 

რეკლამის საერთაშორისო ფესტვალზე ნამუშევრების მიღების ბოლო ვადაა – 4 სექტემბერი, დასწრების მსურველთა უფასო რეგისტრაცია კი 11 სექტემბრამდე გრძელდება.  


ფესტივალზე წარმოდგენილ ნამუშევრებს საერთაშორისო ჟიური შეაფასებს.  ჟიური გამოავლენს ფინალისტებს და მედლის მფლობელებს (ოქრო, ვერცხლი, ბრინჯაო).  

 

წელს ფესტივალზე  დაჯილდოვდება:

 

  • საუკეთესო ვიდეო კონტენტი და სხვა ბრენდირებული კონტენტი;
  • საუკეთესო დიზაინი, პრინტი და პოსტერი;
  • საუკეთესო იდეა.

 

გარდა ამისა გამოვლინდება: კონკურსის საუკეთესო ნამუშევარი და  ფესტივალის გრან-პრი.

 

ფესტივალის ფარგლებში ასევე დაჯილდოვდება:

  • ფესტივალის საუკეთესო სააგენტო;
  • ფესტივალის საუკეთესო დამოუკიდებელი სააგენტო;
  • ფესტივალის საუკეთესო ქსელური სააგენტო

 

სპეციალურად ქართული სააგენტოებისათვის წესდება ჯილდო – ფესტივალის საუკეთესო ქართული სააგენტო. 

 

გარდა ამისა, არტ-დირექტორთა ევროპული კლუბის (ADC*E)  გადაწყვეტილებით ყველა ქართული ნამუშევარი, რომლებიც Ad Black Sea -ის ფარგლებში ჯილდოს მიიღებს, შეძლებს მონაწილეობა მიიღოს ევროპულ კონკურსში, ჩემპიონთა ლიგა ADC*E Awards -ში, ბარსელონაში.

 

ფესტივალის ფარგლებში ქულების დაანგარიშების შემდეგი სკალა გამოიყენება:

 

  • ჟიურის სპეციალური პრიზი – 1 ქულა;
  • შორტლისტი -2 ქულა;
  • ბრინჯაო – 4 ქულა;
  • ვერცხლი – 6 ქულა;
  • ოქრო – 8 ქულა;
  • კონკურსის საუკეთესო ნამუშევარი – 10 ქულა
  • ფესტივალის გრან-პრი – 15 ქულა

 

გამარჯვებულები საუკეთესო ნამუშევრები და  სააგენტოები Ad Black Sea – ის დაჯილდოების ცერემონიის ფარგლებში, 27 სექტემბერს დასახელდება. 


ნამუშევრების მიღებამდე დარჩა 5 დღე. მონაწილეობის მსურველებს ნამუშევრების გაგზავნა შეუძლიათ ბმულზე: http://adblacksea.com/registration/login მონაწილეობა შეუძლია ყველა მსურველს.


 

რეკლამის საერთაშორისო ფესტიავალზე განსაკუთრებული სტუმრის სტატუსითა მოწვეული ნინო ქათამაძე. იგი ფესტივალის მონაწილეების წინაშე საღამოს პროგრამის ფარგლებში 25 სექტემბერს წარდგება.   

 

 

ფესტივალი საქართველოს საკომუნიკაციო სააგენტოების ასოციაციისა და  უკრაინის სარეკლამო კოალიციის ერთობლივი ძალისხმევით ტარდება. ამ ეტაპზე მისი მთავარი მიზანია დაფუძნდეს ევროპის საფესტივალო რუქაზე, გადაიქცეს ყოველწლიურ ღონისძიებად და დროთა განმავლობაში მოახერხოს რეგიონალური მნიშვნელობის ფორუმად ქცევა, რაც ბუნებრივია უდიდეს გავლენას მოახდენს საქართველოში სარეკლამო სფეროს განვითარებაზე.





მასალების გადაბეჭდვის წესი