აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტმენტის ინფორმაციით, ქვეყნებს შორის დიპლომატიური ურთიერთობების არარსებობის პირობებში, რუსეთის ტურისტულ ბაზარზე ოფიციალური სარეკლამო კამპანია არ ჩატარებულა, თუმცა განხორციელდება სხვადასხვა აქტივობა: საინფორმაცო ტური რუსეთის წამყვანი მედიის ჟურნალისტებისათვის, ინტერნეტ-რეკლამა პოპოულარულ რუსულ ვებ-გვერდებზე contact.ru, yandex.ru, რუსულენოვან ფეისბუქ -გვერდზე ბათუმის პოპულარიზაციის შემცველი ინფორმაციის მუდმივი განახლება.
საქართველოში 2014 წლის ივლისში ყველაზე მეტი ვიზიტი კვლავ თურქეთიდან, აზერბაიჯანიდან, სომხეთიდან, რუსეთიდან და უკრაინიდან განხორციელდა.